2013. április 30., kedd

Gál Zoltán: Gyermeki és istengyermeki dolgok

2013. 04. 30. Gyermeki és istengyermeki dolgok Gál Zoltán
Gyakran nézegetem a gyerekeimet. Mintha most születtek volna, de már nagyosan próbálnak feladatokat megoldani, kivonni kezüket kezünkből, aztán vidáman futkározni. Öröm nézni, amint napról-napra cseperednek, felfedezik az őket körülvevő világot, büszkén mutatják azt, amit maguktól megvalósítottak.

Sokszor attól tartok: túl hamar elrepülnek az évek, és felnőnek. Ma alig várom, hogy kimondják első szavaikat, de holnap vagy holnapután már ők maguk járják az általuk elképzelt utat. Ismerőseim, barátaim gyakran mondogatják: kis gyerek, kis gond, nagy gyerek, nagy gond. És igazuk lehet. Mert amíg itt vannak mellettünk, kezüket fogjuk, mi vigyázunk rájuk. Ma még velük együtt hisszük a meséket, várjuk az angyalt vagy a Mikulást, vagy éppen a hercegeket és hercegnőket. Mert az ember hiszi a meséket, amikor szüleitől hallja, s újból hiszi azokat, amikor gyermekeinek mondja.

S hogy ebből a világból mit tesznek tarsolyukba, az rajtunk és rajtuk egyaránt múlik.

Így történhetett a kezdet kezdetén is. Isten megalkotta embergyermekét, egyengette lépteit, fogta a kezét. Megmutatta számára azt az irányvonalat, amelyet követnie kell, hogy boldog és kiegyensúlyozott legyen élete. Aztán elengedte kezét, hogy maga járja útját, a saját erejéből. De mindig követte, figyelte, segítette. Ha megbotlott felemelte, ha vidám volt, együtt nevettek.

Ha felnőtté is cseperedik a gyermek, szüleinek csak gyermeke marad, amint gyermeke marad élete adójának, a gondviselő Istennek. És ez így van jól…

1 megjegyzés:

  1. Üdvözlet minden online nézőnek, Gyurcsi Anna Mária vagyok, Budapesten vagyok, itt vagyok, hogy megoszthassam nekem dr. Igbinovia által végzett nagyszerű munkát. Három éves házasság után a férjemmel két gyerek van együtt, a férjem furcsán viselkedett, másokkal kimenvén, nőkkel és abbahagyta, hogy hideg szeretetét keltsen nekem, több alkalommal azzal fenyeget, hogy elválhat tőlem, ha merem megkérdezni tőle a kapcsolatait. más nők, teljesen pusztultam és zavart voltam, amíg egy régi barátom elmondott nekem Dr. Igbinovia-ról, aki segíti az embereket az elveszített kapcsolat visszaszerzésében és a házassági problémák megoldásában. Először meglepett, és megkérdezte magamtól, létezett-e valami ilyen, de úgy döntöttem, hogy kipróbálom, amikor felvettem a kapcsolatot, mindent elmondott nekem az életemről, annyira meglepett voltam, és azt mondta nekem, mit tegyek a három nap alatt, amit helyesen tettem. és az utolsó napon 48 órán belül a férjem visszajött hozzám, és elnézést kért mindaztól, amit mondott nekem. És most abbahagyja a beszélgetést más nőkkel, és most boldogan hagyunk együtt .Dr igbinovia megoldotta a válási problémát is, és ő gyógyított olyan jelentéktelen betegségeket is, mint a rák, a HIV / AIDS, a terhesség problémája, vegye fel a kapcsolatot vele, ha közvetlenül segítségére van szüksége a WhatsApp / Viber neki +2348144480786, vagy e-mailben, doctorigbinovia93@gmail.com annak köszönhetően, hogy időt töltöttél nekem .....

    VálaszTörlés