2012. július 2., hétfő

Szabó Adél: Hálaimádság az erőért

2012. 07. 02.     Hálaimádság az erőért     Szabó Adél    

Ima, özv. Szilágyi Ferencné, Icuka néni Imádságos könyvéből, aki 94 évesen hunyt el, és aki ennek a 1983-ban kiadott unitárius Imakönyvnek minden imáját fejből tudta, s melyet rám hagyományozott.

Volt idő, amikor bírtam a szenvedést. Mai keresztem fele súlya alatt is összeroskadtam volna - és most bírom. Hogy lehet ez? Csoda történt? Nem! Csak annyi történt, hogy „amikor a lelkem roskadozva vittem, csendesen és váratlanul átölelt az Isten.” Átöleltél, Istenem, és ölelésed titkos percében erő áramlott Belőled énbennem. Ez erőtöbblet birtokában győztem. Azaz Te győztél bennem és általam, Istenem, ki vagy, miként voltál és leszel minden erők örök forrása. Erőnlétem érzete Hozzád sodor. Nem a semmiből lettem erős, hanem Belőled. Köszönöm a belém ömlesztett erőt. Nem puszta tudat ez, valóság.  Milyen nagy boldogság erősnek lenni! Érezni, hogy legyőzhetetlen vagyok! Szeretném belekiáltani a nagyvilágba: erős vagyok, erős vagyok, erősebb, mint hittem. Drága tartalékokat fedeztem fel magamban, s most a rejtett kincsekre bukkanó nagy örömével kiáltok fel: köszönöm Neked, Istenem, köszönöm kincsemet. Be jó tudni, hogy erőtartalékok rejlenek, szunnyadnak bennem, melyekre számíthatok, amikor lelkemet roskadozva viszem.

Tartsd meg e szent, nekem adott tartalékokat, Istenem, segíts azokat bajban, búban, nyomorúságban, lelki ínségben megtalálni, kiásni, csatasorba állítani. Erőnlétemet, a jóra való ráállásomat, a Benned és önmagamban való nagyszerű bizalmat tartsd meg bennem, Istenem, hogy abból éljek és másokat is éltessek Ámen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése