2012. október 15., hétfő

Bartha Mária Zsuzsánna: Női Erő

2012. 10. 15.     Női Erő     Bartha Mária Zsuzsánna    

Hatalmas élmény volt a Konferencia. Inkább csupa nagybetűvel KONFERENCIA.
Sok ember gyűlt össze, persze a nőiesebbik része a világnak, annak minden tájáról.
Nagyszerű, hogy ennyi fiatal vett részt. Még nagyszerűbb, hogy volt, akitől a tudást és az ébredést átvenni.
Saját fiaim életéből tapasztalom, mennyire fontos a női minta, amivel találkozhatnak.
Nekem kislányként az apai minta is döntő fontosságú volt, látom a gyermekeimnek is legalább ennyire alapvető.
Mi az az erő, ami ennyire húz egy ilyen eseményre? Talán az vonz, hogy a sok tevékenység közül alig lehet választani, de abban legalább biztos lehettem, bármelyiket is választom, jól döntöttem. Vagy a női energiák tápláló kölcsönhatása? Hiszen itt nyugodtan mondhattam az úgy gondolom helyett azt, hogy úgy érzem…és mindenki értette!
Lehetséges, hogy egy ideig még gondolkozni fogok rajta! Érezni pedig hosszan szeretném.
Kaptam módszert is arra, hogyan lehet megkérdezni és meghallgatni mindenkit, kivétel nélkül. Nagyszerű, hogy sokkal árnyaltabb, kifejezőbb a kép, amit női érzékenységgel lehet felfedezni. Ez a rengeteg erő pedig hasznos, felemelő cselekedetek felé irányul. Jó érzés, hogy elfogadja a világ és én is, azt az egyszerű tényt, hogy nő és saját magam lehetek. Ebben nyertem megerősítést, támogatást és nagyszerű élményeket.
Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése