2012. október 10., szerda

Benedek Enikő: Hála

2012. 10. 10.     Hála     Benedek Enikő    

A vezetőszerkesztő sorait olvasva egy női magazinból: egészen izgalomba jövök: „Nemzetközi adatok szerint a nők hozzák meg a döntést a napi bevásárlások 91 százalékában. De döntő szavunk van például a családi autó, számítógép kiválasztásakor is…”
Végre egy jó hír!

Évekkel ezelőtt szólt a férjem: autót és számítógépet veszünk, és én lehetőséget kaptam, hogy kiválasszam. Volt ott minden: kicsi, nagy, közepes, földbarna, fehér, szürke és fekete. Most melyiket válasszam? …Végre döntö(he)ttem. Maradt: a fehér, közepes. De mi az a fehér, közepes: a családi autó vagy a számítógép?...Á, dehogy, csak egy plüss egér, amit az autó visszapillantó tükrére felszereltem.

Most végtelenül hálás vagyok, hogy ezt megte(he)ttem, hisz az évek folyamán annyi mindenre emlékeztetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése