2010. december 23., csütörtök

Demeter Sándor Lóránd: Karácsonyi ének

2010. 12. 23. Demeter Sándor Lóránd Karácsonyi ének


porka havak esedeznek de ho reme roma

tisztaságot hullajtanak emberre asszonyra

békességet fehérít ránk Holle anyó tánca

ahány pehely annyi áldás szálljon erre' házra



haj regö régi törvény haj regö rejtem

haj regö régi törvény haj haj regö rejtem



ház asszonya áldott legyen de ho reme roma

karjaiba' pólyát tartson innen egy év múlva

arcán is csak öröm legyen soha ne a bánat

ahány mosoly annyi áldás szálljon erre' házra



haj regö régi törvény haj regö rejtem

haj regö régi törvény haj haj regö rejtem



férfi kézben erő legyen de ho reme roma

szívét gonosznak hatalma soha meg ne rontsa

jóakarattal és hittel szólaljon a szája

ahány szép szó annyi áldás szálljon erre' házra



haj regö régi törvény haj regö rejtem

haj regö régi törvény haj haj regö rejtem



járjon előttünk a csillag de ho reme roma

testünkben vérünkben szűnjön meg a harag

békesség és bölcsesség szülessen a földnek

dicsőség a magasságban érte az Istennek



haj regö régi törvény haj regö rejtem

haj regö régi törvény haj haj regö rejtem



haj haj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése