2013. február 14., csütörtök

Benedek Enikő: RETRÓ-s SZÜLINAP

2013. 02. 14. RETRÓ-s SZÜLINAP Benedek Enikő
Te azt mondogatod: TWITTER-ező, én azt hajtogatom: PITTY-ező.

Te a MYSPACE-re esküszöl, én a KOCCOZÁS-t imádom.

Te a FACEBOOK-on szerepelsz, én csak egy CSÜRKE voltam valamikor a KICSI utcában.

Globálisan sikeres szolgáltatások, homoródújfalusi ártatlan gyermekjátékok…

Közben nagyot döndült a kapu, és a csürkét tévesztő labda teljes erőből nekicsapódott a kiszegzett házszámnak.− Ideje lenne már befejezni! − jött a figyelmeztető felhívás a szüleim részéről, mi pedig lógó orral somfordáltunk a kapun befelé. Félszemmel a házszámra figyeltem, s elemi erővel tört fel belőlem a sóhaj: − Milyen jó lenne, ha megérném majd ezt a kort, amit a házszámunk mutat!..

Hát…a napokban…megértem!

Most már csak a párom újfalusi házszámára áhítozom! Addig is, te csak az iWiW-en próbálkozz! Én majd KOCCOZNI fogok.

2013. 02. 13. Hitvallás önmagamnak Bíró Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése