2010. július 29., csütörtök

Nagy László: Vallomás

2010. 07. 29. Vallomás Nagy László




Szeretem hallgatni a rádiót. Mondhatom már kora gyermekkoromtól része volt életemnek, hisz a vasárnap nem múlhatott el anélkül, hogy ne hallgassuk meg Postás Jankót és a szerkesztő nénit. Aztán felnőttként megadatott számomra, hogy személyesen is megismerhettem a szerkesztő nénit, elbeszélgethettem vele, és a temetési szertartásán is én szolgáltam.

Mondom, a rádió ott van a mindennapjaimban. Közösen bejárunk vidékeket, emberekkel találkozunk. Nemrég egy vidékjáró riporter egy idős asszonyt szólaltatott meg. Nem panaszkodott senkire. Csak mondta élete történetét. Volt, amit. Sok minden történt vele, ahogy velünk, másokkal is. Egyszer csak azt mondta: „Életemnek célja az volt, hogy minden nap szeretettel megkínáljak valakit.” Szép vallomás, szép életcél. Bárcsak sokan lennének, lennénk, akik ugyanezt nemcsak hangoztatnánk, hanem meg is tennénk. Biztos más lenne ez a világ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése